Tuesday, April 21, 2009

mAtiiiii

asalnye nk buat n3 ttg kematian... tetiba jer charger laptop wat hal.. x mau nyala. bateri laptop pun dh out.. hibernate.. sedihnye... nk buat cpr kt charger tu x leh plak... akhirnya charger laptop aku lak mati... sedih tul....dh la time kengkawan email soklan target utk final... tp mujur la yg 'mati' tu charger laptop jer... abih2 pun kna burn duit bli yg baru...

citer ttg kematian, ramai jugak org yg ku kasihi, ku kenal, pergi mengadap ilahi.. nnt la post kmdn...

8 comments:

  1. Salam kenal ami...terima kasih kerana sudi menjengok blog akak...

    ReplyDelete
  2. salam ...

    'mati' berlaku di mana2 , tak kira masa dan ketika . di kala amat memerlukan , masa tu lah ' kematian ' datang ..

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Azma!

    Terima kasih kerana sudi singgah blog saya yang tak seberapa.

    Takper, charger mati boleh ditukar mati. tapi orang yang pergi akan pergi selama-lamanya. mahu menanti entri seterusnya tentang kematian!!

    ReplyDelete
  4. kak anie, thanx balas kunjungan

    ase1, tu le namanya dugaan...sabo je le..

    balqis, thanx dtg cni..1st time tgk nama balqis, kak trus clik, mencari kwn lama nama balqis jg.. ntah mana skarang lepas grad dulu..

    ReplyDelete
  5. Mmph..
    Best gak entry nih.
    kengkadang tuh sekali-sekala nak diingatkan jugak kita ni pasal kematian... selalu sebok je dengan urusan dunia...
    innalillahiwainnailaihirajiuuunn

    ReplyDelete
  6. thanks mamadhiyya kerana sudi singgah.
    tunggu2 jugak kedatangan mamadhiyya..kak slalu ke sana, tengok kerja tangan dan kisah dhiyya..

    ReplyDelete
  7. Charger boleh caj..orang mati dah tak boleh caj melainkan amalannya saja.

    ReplyDelete
  8. memang pon.. charger yg dh out bleh beli baru.. klu org dh mati, cuma tinggal 3 benda dan bawa bersama amalan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin