Wednesday, May 13, 2009

anak-anakku

hakim dh cecah 7 bulan tp dok tido dlm gambo kt ateh tu.. ni wajah kini anak2 ku...

suma cukup 5 beradik.. hakim dok kusyuk makan tangan...

ni sulong ngan bongsu tgh tunggu angah abis koK. sedap makan jari tu...

ni pulak kt dlm kwsn masjid ubudiah. blkg tu kwsn makam diraja... saje jenjalan belah petang. 2 org lg skolah agama rakyat..


ni dua yg kecik.. lepas amik kak de dari skolah tadika nye... selt belt tu versi sendri punyer...

14 comments:

  1. hehe...cutenyer anak akak..kreatif seat belt tu :D

    ReplyDelete
  2. nak ikut punye pasal, bby kak dh tersenget pun dia bleh suke je...

    ReplyDelete
  3. Comelnya 5 beradik ni...especially hakim..sedapnya jari...hehehe

    ReplyDelete
  4. hakim da 7bulan ye..maknenye beza beby kita sebulan je la kak maa..ilya pon da lupe kak ma bersalin bulan bpe aritu...hakim sama ngan izzah la..suke man jari yg empat tuh..ibu jari takpenah nak mam..tak cdap kot...n skang die ngah blaja angkat bontot cm nak merangkak pulak...

    ReplyDelete
  5. kak tirana,
    alhamdulillah, cukup sifat sumenye.. tinggal nak bentukkan dalaman depa pulak..moga anak2 kita menjadi anak2 yg soleh dan beriman pada Allah...

    ReplyDelete
  6. ilya,
    hakim lahir 12okt. skang tgh angkat buntut gak... sejak dh mula mkn ni, merah2 muka bila nk o'ork...

    ReplyDelete
  7. Dah besar nampaknya sikecik tu...dah bulat...mesti sedang sedap dibuat main...

    Alhamdulillah ami dpt anak2 yang comei2 dan sihat walafiat...

    ReplyDelete
  8. comel anak5...sorang je anak dara ye? sama la kita... nak kena tambah lagi la nih...hehehhe..

    ReplyDelete
  9. eh, silap tengok...macam 2 anak dara jer.. :).

    ReplyDelete
  10. kak anie,
    mmg tgh beso ni sedap digomol.. dia pun dh pandai gelak2, dh pandai main.. tunjuk power pun pandai dah... kena pulak mak dia tgh cuti semester, siang malam bleh peluk cium..geramnyer!!!

    ReplyDelete
  11. kin,
    anak dara no 3 n 4, yg kak de tu klu kt umah dia lg power dari abang2 n kakak dia... mulut 4 tahun...sabo je le...

    ReplyDelete
  12. comel2 semua anak2 kak azma.. :)

    ReplyDelete
  13. Gemuk dan tembam yang gigit jari tu.. hehe.

    ReplyDelete
  14. afzan, alhamdulillah..anugerah Allah.

    farid, yg tembam tu ari tu nyaris x overweight graf pembesaran dia. la ni dah normal..makin panjang.. ni tgh mcm ulat nangka, angkat2 ontot nk merangkak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin